mikroSUBIEKT

Program mikroSUBIEKT dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSUBIEKTA mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo – usługowych.

System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.

Do najważniejszych cech mikroSUBIEKTA dla Windows należy:

  • obsługa faktur VAT sprzedaży;
  • obsługa paragonów;
  • obsługa faktur korygujących;
  • uproszczona obsługa ewidencji dokumentów nierozliczonych (funkcja ROZLICZ);
  • obsługa kartotek: towarów, usług i kontrahentów;
  • możliwość fiskalizacji dokumentów sprzedaży na drukarkach fiskalnych (współpraca z wieloma modelami drukarek);
  • wiele podstawowych zestawień takich, jak: bilans, sprzedaż wg asortymentu, sprzedaż w okresie itd;
  • możliwość przeprowadzenia eksportu danych w formacie EDI++ do wykorzystania przez systemy księgowe firmy InsERT (np. Rachmistrz dla Windows, Rewizor dla Windows);
  • funkcja umożliwiająca zgłaszania sugestii przez Internet;
  • możliwość rejestracji elektronicznej.

Starannie przemyślana i zaprojektowana funkcjonalność programu to również możliwości związane z obsługą dokumentów:

  • dostępne operacje: dodawanie, poprawianie, usuwanie, drukowanie i fiskalizacja;
  • obsługiwane typy dokumentów: faktura VAT, paragon, faktura korygująca;
  • obsługa ręcznej lub automatycznej numeracji dokumentów;
  • uproszczona ewidencja rozliczeń (opcja ROZLICZ);
  • możliwość dodania nowego kontrahenta do kartoteki w czasie wystawiania dokumentu;
  • możliwość dodania nowej usługi do kartoteki w czasie wystawiania dokumentu;
  • obsługa poziomów cen z kartoteki lub możliwość ręcznej zmiany ceny;
  • możliwość zmiany rodzaju cen (netto, brutto) w trakcie wystawiania dokumentu (z przeliczaniem);
  • możliwość wyboru formy płatności ze słownika;
  • możliwość udzielania rabatu od całego dokumentu (z przeniesieniem na pozycje);
  • możliwość określenia kategorii dokumentu (z możliwością wydruku);
  • możliwość wpisania uwag do dokumentów (160 znaków);
  • możliwość wpisana imienia i nazwiska osoby wystawiającej i odbierającej dokument;
  • wydruk dokumentów wg jednego z 9 gotowych wzorów wydruku.

Dzięki wbudowanym funkcjom program udostępnia wiele przydatnych zestawień i raportów:

  • cennik (możliwość wydruku oferty cenowej),
  • bilans (proste podsumowanie okresu),
  • sprzedaż w okresie,
  • sprzedaż wg asortymentu,
  • sprzedaż wg grup towarów/usług,
  • sprzedaż wg kontrahentów,
  • należności wg kontrahentów,
  • należności wg dokumentów.

Program mikroSUBIEKT posiada również wiele funkcji związanych z obsługą dostępnych w systemie kartotek (towarów, usług i kontrahentów):

  • możliwość przypisania zarówno towarów oraz usług, jak i kontrahentów do grup;
  • możliwości wywołania strony WWW kontrahenta i towaru;
  • możliwość wywołania programu do obsługi poczty elektronicznej kontrahenta;
  • trzy poziomy cen sprzedaży;
  • możliwość kalkulacji cen sprzedaży towarów w oparciu o wpisaną do kartoteki cenę zakupu oraz narzut, marżę lub zysk;
  • możliwość określenia domyślnego narzutu dla poszczególnych poziomów cen sprzedaży;
  • określanie dla towarów i usług: kodu (20 znaków), nazwy (50 znaków) i opisu (120 znaków);
  • możliwość posługiwania się kodami SWW/KU lub PKWiU;
  • określanie dla kontrahentów: kodu (20 znaków), nazwy (80 znaków) i uwag (120 znaków);
  • możliwość określania województwa kontrahenta (wybór ze słownika);
  • wprowadzanie NIP z opcjonalną kontrolą poprawności;
  • możliwość określenia imienia i nazwiska pracownika kontrahenta upoważnionego do odbioru faktur.
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Udostępnij
Tagged in