humansoft Hermes – zarządzanie kontaktami

Moduł Zarządzanie Kontaktami to produkt klasy CRM przeznaczony dla firm zainteresowanych zwiększeniem skuteczności i efektywności obsługi klientów. Jest doskonałym narzędziem ułatwiającym pracę działów sprzedaży, marketingu i serwisu. Umożliwia gromadzenie informacji na temat klientów. Wspomaga rejestrację i śledzenie relacji z kontrahentem począwszy od nawiązania kontaktu, poprzez negocjacje do sprzedaży i usług posprzedażowych.

Moduł ten zapewnia szybki dostęp do pełnej i aktualnej informacji o klientach firmy. Pozwala śledzić stan rozmów przeprowadzonych przez przez osoby odpowiedzialne za utrzymanie kontaktów z klientem, sporządzać notatki, jak również przeglądać historię wysłanych ofert, podpisanych umów, złożonych i zrealizowanych zamówień.
Umożliwia również zlecenie zadań współpracownikom i kontrolę ich stopnia realizacji co w konsekwencji zwiększa efektywność działań poszczególnych pracowników.
Korzyści wynikające z użytkowania modułu:
  • budowanie firmowej bazy wiedzy na temat klientów i relacji z nimi
  • tworzenie spójnego obrazu klienta i jego potrzeb
  • szybki dostęp do pełnej i aktualnej informacji o kontrahentach firmy oraz realizowanych wobec nich przedsięwzięciach
  • możliwość analizowania danych i opracowania skutecznej strategii marketingowej i jej późniejszej oceny
  • możliwość generowania zadań związanych z obsługą posprzedażową klienta
  • budowanie więzi pomiędzy firmą a klientem
  • płynne przejmowanie kontaktów handlowych w przypadku nieobecności lub odejścia pracownika
  • możliwość planowania i analizowania aktywności pracowników poprzez śledzenie realizacji przydzielonych im zadań
  • zapewnienie klientowi najwyższej jakości usług.
 Ważnymi cechami modułu są:
  • niski koszt tzn. szybkie wdrożenie przeprowadzone z wykorzystaniem pomocy podręcznej
  • integracja z pozostałymi modułami systemu Hermes, operator może mieć dostęp do wszystkich informacji związanych z historią współpracy z klientem
  • zarządzanie dokumentami – możliwość gromadzenia dokumentów w formie załączników, powiązanych ze zdefiniowanym wcześniej zdarzeniami
  • Tabela „Kontakty” stanowi główną część modułu Zarządzanie Kontaktami.
W tym miejscu system umożliwia:
  • definiowanie rodzajów kontaktów (spraw) np. sprawy handlowe, serwisowe itp.
  • powiązanie z kontaktem dokumentów Hermes
  • powiązanie z kontaktem zewnętrznych plików (graficzne, Excel, World)
  • sporządzanie własnych notatek na temat kontaktu
Każdy nowo zarejestrowany kontakt wiąże w całość kolejne etapy realizacji sprawy dotyczącej danego kontrahenta.
Pozycje kontaktu mogą zawierać:
  • notatki np. skróty rozmów telefonicznych, planowane czynności
  • dokumenty Hermesa wynikające z realizacji sprawy (oferta, faktura, zamówienie itp.)
  • dowolne pliki będące załącznikami do Kontaktu (np: fax od klienta, zdjęcia artykułów, umowy zapisane w Wordzie itp.)

Dzięki filtrom zastosowanym w programie mamy możliwość np.
  • analizowania efektywności poszczególnych działań marketingowych i handlowych danego pracownika
  • mierzenia takich wielkości, jak np. długości cyklu sprzedaży
  • podejrzenia stanu realizacji poszczególnych kontaktów z danym kontrahentem
Dzięki wykorzystaniu w codziennej pracy modułu Zarządzanie Kontaktami jesteśmy w stanie zaplanować i prowadzić skuteczną politykę handlowo-marketingową przyczyniającą się do pozyskania coraz większej liczby potencjalnych klientów i zapewnienia im satysfakcjonującej obsługi zgodnej z ich oczekiwaniami.
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Udostępnij
Tagged in