Zarządzanie kontaktami – moduł ten, wspomaga firmę w obszarze kontaktów z klientami, umożliwiając gromadzenie danych związanych z kontrahentami oraz późniejsze ich przetwarzanie. Uzyskane z systemu informacje na temat historii kontaktów z klientami, dają przedsiębiorstwu rzetelne podstawy do prowadzenia rzeczowych rozmów handlowych, zwiększających efektywność pracy działu odpowiedzialnego w firmie za sprzedaż i marketing. Szybka i kompetentna obsługa wpływa z kolei na wzrost zadowolenia Państwa klientów i zachęca do dalszej współpracy.
Wybrana funkcjonalność rozwiązania – Zarządzanie Kontaktami
-
możliwość precyzyjnego opisania kontrahenta oraz uzgodnionych warunków współpracy
-
możliwość podpięcia pod kontakt dokumentów związanych z obsługą klienta, takich jak oferta, zamówienie, faktury sprzedaży
możliwość powiązania z kontaktem zewnętrznych plików, np. graficznych, Excel, Word
-
przeglądanie, modyfikacja i wydruk podpiętych pod kontakt dokumentów i plików
-
sporządzanie własnych notatek na temat kontaktu z klientem
-
silne mechanizmy filtrowania danych umożliwiające szybki dostęp do pełnych i aktualnych danych klienta oraz historii kontaktów z firmą