Subiekt 123

Subiekt 123 to przyjazna i łatwa w obsłudze aplikacja do fakturowania.

Daje także możliwość zarządzania informacjami o kontrahentach oraz prowadzenia kartotek asortymentu. Praca z systemem możliwa jest z dowolnego miejsca – wystarczy dostęp do internetu. Z programu mogą korzystać także firmy ukraińsko- i rosyjskojęzyczne oraz przedsiębiorcy, którzy zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Wersje językowe – ukraińska i rosyjska – dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedaży generowane za pomocą programu wystawiane są w języku polskim.

Subiekt to najczęściej wybierana marka systemu sprzedażowego w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta program online skrojony na miarę potrzeb przedsiębiorstw szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Wersja podstawowa systemu obejmuje funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz usługami i towarami. Ciekawą cechą programu jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 został zintegrowany z systemami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim kontrahentom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki kontrahentów – zarządzanie informacjami o nich wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia klienta i jego danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku operatorów tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z systemem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

 

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Udostępnij
Tagged in