Gestor GT to wygodny i elastyczny program służący budowaniu trwałych relacji z kontrahentami.
Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego uniwersalność i możliwości dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że systemm może być wykorzystywany w firmach o dowolnej branży.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich, którzy w centrum uwagi stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingowym, obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym instrumentem dla menedżerów.
Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób lub firm. Ułatwia podejmowanie celnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. System został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią pakietu programów InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych systemów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Połączenie z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze właściwości Gestora GT:
- szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących kontrahentów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie kontrahenta z dowolnego miejsca w systemie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominaczy;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich kontrahentów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych opustów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania progresu prac poszczególnych użytkowników systemu;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność handlowców, aktywność pracowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT(np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka dokumentów;
- schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut z Internetu);
- system notatek;
- strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca sieciowa wielu użytkowników programu.