Lekarz PLUS to aplikacja internetowa przeznaczona do prowadzenia gabinetów lekarskich, przychodni oraz klinik.
Oferuje niezbędne funkcje: od rejestracji pacjentów poprzez realizację wizyt, po wystawianie dokumentów.
Dzięki Lekarzowi PLUS, realizacja wizyt jest dużo szybsza, co pozwali na sprawniejsze przyjmowanie pacjentów. Sprawdzony system powiadomień zminimalizuje liczbę odwoływanych wizyt.
Lekarz PLUS zapewnia integrację z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS. Posiada wbudowany moduł Bazy Leków Pharmindex. Intuicyjne szablony wizyt zapewnią efektywniejszą pracę.
Warto nadmienić, że rejestracja pacjentów realizowana jest bez pobierania prowizji – niezależnie od ich liczby.
Najważniejsze cechy Lekarza PLUS:
- Wizyty: tworzenie opisu przebiegu wizyty z uwzględnieniem wywiadu, badań fizykalnych, zaleceń i rozpoznań;
- Generowanie e-recept, e-skierowań i e-zwolnień – z opcjonalnym wydrukiem tych dokumentów;
- Wydruk podsumowania całej wizyty lub tylko zaleceń dla pacjenta;
- Szablony wizyt: system już na starcie oferuje predefiniowane szablony wizyt. Można je zmodyfikować lub tworzyć własne, np. na podstawie przeprowadzonych wizyt;
- Kartoteka pacjentów przechowująca historię wizyt;
- Integracja z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS;
- Baza leków (Pharmindex): łatwe i szybkie wyszukiwanie istotnych informacji dotyczących leków (składniki, dawkowanie, dostępność w aptekach, bezpieczeństwo stosowanych leków). Informacje o refundacji, w tym oznaczenie leków wydawanych bezpłatnie dla osób do 18. roku życia, seniorów powyżej 65 lat oraz kobiet w ciąży;
- Raportowanie zdarzeń medycznych: system automatycznie przekazuje informacje o zrealizowanych świadczeniach medycznych do systemu P1. Raportowanie można wyłączyć dla przedstawicieli innych zawodów medycznych (np. asystenci stomatologiczni);
- Rejestracja pacjentów: zarządzanie terminami wizyt w gabinecie lekarskim, potwierdzenia rejestracji, przypomnienia o wizycie;
- Możliwość samodzielnej rejestracji online przez pacjenta, płatności online za wizyty;
- Powiadomienia SMS: pacjenci mogą otrzymywać automatyczne potwierdzenia rejestracji oraz przypomnienia o nadchodzących wizytach;
- Dostęp z dowolnego urządzenia: z aplikacji można korzystać z poziomu dowolnego urządzenia z dostępem do internetu: komputera, tabletu a nawet smartfona. Nie ma konieczności instalacji programu na poszczególnych stanowiskach – wystarczy przeglądarka internetowa. Znika także problem aktualizacji programu – wszystkie nowości są wdrażane przez producenta dla wszystkich klientów, dzięki czemu aplikacja cały czas jest aktualna;
- Zarządzanie placówką: aplikacja pozwala na generowanie szczegółowych raportów i grafików pracy. Wysyła powiadomienia e-mail i SMS do personelu;
- Role użytkowników: lekarz, pracownik rejestracji, administrator;
- Strona internetowa gabinetu, przychodni: w kilka minut można utworzyć estetyczną stronę internetową własnej placówki, z grafikami, niezbędnymi informacjami oraz formularzem rejestracji wizyt;
- Stały dostęp i bezpieczeństwo danych: wszystkie informacje przechowywane są w chmurze, dzięki czemu możliwy jest stały dostęp do danych. Nie ma konieczności tworzenia kopii zapasowych – dba o to infrastruktura dostawcy;
- Fakturowanie: dzięki integracji z programami sprzedażowymi Subiekt GT oraz systemem ERP Navireo, można automatycznie wystawiać dokumenty handlowe (faktury, paragony) na wybrane usługi świadczone w gabinecie czy przychodni.