humansoft Hermes – mobilny handlowiec

 

Aplikacja „Mobilny Handlowiec”, przeznaczona jest do zarządzania pracą urządzeń mobilnych oraz do przesyłania i odbierania danych z PDA. Stanowi integralną część systemu humansoft HermesStandard.

Do jej instalacji wymagany jest komputer PocketPC z systemem WindowsMobile 2003 lub nowszym. Aplikacja stworzona jest z myślą o handlowcach pracujących w terenie. Dzięki niej handlowiec dysponuje aktualnymi informacjami o stanach magazynowych, płatnościach kontrahentów i rabatach. Posiada łatwy w opanowaniu interfejs, który jednocześnie pozwala na szybkie wygenerowanie zamówienia. System fakturowania umożliwia prowadzenie mobilnych magazynów, czyli tzw. sprzedaży obwoźnej.

Aplikacja „Mobilny handlowiec” umożliwia szybką wymianę informacji z centralą, w której zainstalowany jest system humansoft HermesStandard.

Podstawowe funkcje systemu to:

  • wprowadzanie i edycja dokumentów dla odbiorców /zamówienia od klienta, faktura VAT, paragony, WZ
  • ewidencja towarów wraz ze stanami magazynowymi, cenami, zestawami rabatowymi i ich zdjęciami
  • wgląd w płatności kontrahentów
  • wprowadzanie dokumentów kasowych KP
  • podgląd zawartości ostatniego zamówienia dla kontrahenta w czasie tworzenia nowego zamówienia oraz historia zamówień
  • weryfikacja dokumentów podpisem klienta
  • zestawienia
  • ewidencja kosztów i przebiegu pojazdu
  • przesyłanie zadań do wykonania
  • możliwość wydruków na drukarkach z portem IrDA i Bluetooth
  • możliwość transmisji do/z PDA danych przez GPRS, LAN, USB
  • podstawowa kontrola czasu pracy handlowców

Przykładowe ekrany:

Okno wprowadzania danych handlowca

Definiowanie zadań dla handlowca

Okno wystawiania dokumentu

Okno wyboru towarów

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
  • Pinterest
Udostępnij
Tagged in